اطلس قران

اطلس قران
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اطلس قرآن و آدرس mojtaba90.loxblog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





در ابتدا و در حالی که سرود ملی ایران در ورزشگاه در حال پخش بود برخی از تماشاچیان با در آوردن کفش های خود و بر دست گرفتن آنها اقدام به بی احترامی به تیم ملی ایران نمودند .

در حالی که فدراسيون فوتبال ايران براي بازي رفت برابر بحرين تمامي امکانات را براي اعضاي تيم فوتبال اين کشور آماده کرد و اين ميزباني با قدرداني کتبي سران فدراسيون بحرين همراه شده بود. متاسفانه در بازی برگشت در منامه شاهد حرکت زشت هواداران و مسئولان بحرینی بودیم ، از دیپورت خبرنگاران ایرانی گرفته تا به دست گرفتن پرچم عربستان و پرتاب کفش و بطری های آب و آتش زدن پرچم مقدس کشورمان ..

به گزارش تابناک به نقل از سایت عربی باشگاه ایرانی، تماشاچیان طرفدار تیم بحرین در ورزشگاه منامه اقدامات ضد اخلاقی بی شماری انجام دادند که به نظر می رسد توسط ناظر فیفا در جریان این بازی به ثبت رسیده است اما آیا با این اقدامات برخورد مقتضی با طرف های بحرینی و فدراسیون فوتبال بحرین صورت خواهد گرفت ؟

در ابتدا و در حالی که سرود ملی ایران در ورزشگاه در حال پخش بود برخی از تماشاچیان با در آوردن کفش های خود و بر دست گرفتن آنها اقدام به بی احترامی به تیم ملی ایران نمودند .


از سویی دیگر در اطراف ورزشگاه و در میان جای جای ورزشگاه پرچم های عربستان سعودی را بر دست گرفته بودند که یک اقدام نمادین سیاسی در حمایت از اشغال و سرکوب جنبش مردم بحرین علیه حاکمیت آل خلیفه است .


در پایان بازی و در حین خروج تیم ملی ایران از زمین مسابقه به سوی بازیکنان ایرانی بطری های اب پرتاپ شد و از همه جسارت آمیز تر در حرکتی زشت و شرم آور برخی از هواداران تیم بحرین که چه بسا نیروهای افراطی سعودی بودند ،


اقدام به اتش زدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران نمودند و این در حالی است که الله اکبر بر این پرچم نقش بسته و اهانت کنندگان به اسانی شاهد نقش اسم جلاله بر پرچم بودند .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 25 آبان 1390برچسب:, ] [ 10:59 قبل از ظهر ] [ مجتبی ]
.: Weblog Themes By Weblog Skin :.
درباره وبلاگ

سلام به اطلس قرآن خوش آمدید! این وبلاگ تلاش می کند موضوعاتی جالب از قرآن را برای شما بیان نماید! امیدواریم نکات جالب و آموزنده ای را از این ویلاگ فراگیرید!
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 64
بازدید ماه : 64
بازدید کل : 53788
تعداد مطالب : 37
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1